Estratexias de prezos

Discriminación de prezos: Por exemplo nas compañías de auga, que vende o m3 de auga a un prezo moderado se o consumo é básico, é dicir, o de unha familia de clase media. Sen embargo, xa o cobra máis caro a aquelas persoas cun consumo elevado, que teña seguramente que regar o xardín, con piscinas, etc.
Desconto por volume de compra (rappel): A dos supermercados, en compras superiores a determinado prezo, fanche un desconto do tanto por cento, ou lávanche a compra a casa, ou calquera pequeno privilexio.
Descontos estacionais: Como as axencias de viaxes, que fan descontos cando as súas ventas a determinados destinos baixan.
Descontos aleatorios u ofertas: Nos supermercados, ou tendas de ultramarinos de toda a vida, que fan ofertas (2X1, vales desconto...)en determinados produtos sen que se teña que avisar ao comprador anteriormente.
Descontos periódicos ou rebaixas: As das tendas de roupa, que fan descontos normalmente en xaneiro e en xuño.

Prezo impar: Voume outra vez aos supermercados, que colocan ao seu produto unha cifra impar (9,90€) e parece máis barato do que realmente é, 10 €.
Prezos redondeados: As empresas de venta de automóbiles, que redondean o prezo do tal a unha cifra exacta, sen céntimos por exemplo.
Prezos de prestixio: Como o deterxente Ariel, que ten un prezo elevado pero mantén o prestixio de ser supostamente mellor.
Prezos de referencia: Por exemplo os consumidores de pan de molde fixaranse no prezo do coñecido Pan Bimbo como referencia para saber se outro pan de outra casa é barato ou caro.

Líder en pérdidas: A versión básica dos coches, na que a compañía non ten grandes beneficios pero que estimula a venta de outros produtos, como extras, etc.
Prezo paquete: As axencias de viaxes, que fan un prezo paquete onde ofertan aloxamento, almorzo e demais serie de servizos a un mesmo prezo todo incluído.
Prezos cautivos: A das cuchillas de afeitar, onde compras primeiro a máquina a un prezo máis ou menos barato pero despois obríganche a, se queres seguir utilizándoa, tes que comprar máis cuchillas.

Penetración: As compañías de telefonía, como Yoigo por exemplo no seu principio, comezou con prezos baixos e máis tarde foi subindo o custo.
Descremación: Os produtos tecnolóxicos, como a Play 3 ou a Xbox, que comezaron cun prezo moi alto e co paso do tempo foise facendo máis do alcance do resto dos consumidores.

0 comentarios:

Publicar un comentario