Microsoft vs. Apple

1- Estratexia comercial das compañías enfrontadas.
a) Breve historia de evolución de cada unha das compañías.
MICROSOFT: A compañía fundouse en 1975 por William H. Gates III e Paul Allen. Ambos coñecíanse da súa época estudiantil polo seu afán de programar computadoras. Nese ano, a revista Popular Electronics dedicou a súa portada e un artículo ao Altair 8800, a primeira computadora persoal. O artículo animou a Gates e Allen a desarrollar a primeira versión do linguaxe de programación BASIC para o equipo Altair. Compráronlle a licenza de este software a Micro Instrumentation and Telemetry Systems (MITS), a empresa fabricante do Altair, e fundaron Microsoft (orixinalmente Micro-soft) en Albuquerque, Novo México, co obxectivo de desarrollar versións de BASIC para outras compañías do sector. Apple Computer, fabricante do equipo Apple II, Commodore, fabricante do PET, e Tandy Corporation, fabricante do equipo Radio Shack TRS-80, todas elas compañías creadas por aquel entonces, foron os primeiros clientes de Microsoft. En 1977 Microsoft lanzou ao mercado o seu segundo produto, Microsoft FORTRAN, outro linguaxe de programación, e pronto sacou versións do linguaxe BASIC para os microprocesadores 8080 y 8086.

APPLE: Os oríxenes de Apple remóntanse a 1976 cando Steven P. Jobs e Stephen G. Wozniak instalaron un taller no garaxe da casa do pai de Jobs en California. Jobs vendeu a súa van Volkswagen e Wozniak vendeu o seu calculador programable para financiar a fabricación dos primeiros 50 circuitos do computador Apple I. Vendo o potencial que este negocio podía representar, Jobs buscou o consello de varios industriais de éxito. Entre ellos encontrábase A.C. "Mike" Markkula, que redactou os fundamentos da nova empresa e oficialmente incorporouse a ela como socio e presidente cando a mesma foi recoñecida oficialmente en xaneiro de 1977; e Regis McKenna, propietario da Axencia de publicidade e relacións públicas do Silicon Valley (Valle del Silicio), axudaron a establecer a inmediata presenza de Apple cun logotipo multicolor que atraía as miradas e que continúa sendo un dos logotipos máis admirados no mundo. Nos catro anos seguintes a industria do computador persoal prosperou rapidamente. Ata fins de 1982, había máis de 100 compañías fabricando computadores persoais. En 1983 Apple ingresou á lista de Fortune 500 (que agrupa ás compañías de maior suceso en los Estados Unidos) e adicionalmente gañou renome en Wall Street ao designar ao entonces presidente de Pepsi-Cola, John Sculley como o seu novo director executivo. En 1983, Apple estableceu un novo rumbo radical na computación persoal coa introdución de Lisa. Aínda que Lisa non foi un éxito financeiro, foi o fundamento que restableceu a Apple como pioneiro técnico e estableceu o estándar industrial para o software baseado nunha interfaz gráfica del usuario. A tecnoloxía de Lisa foi o fundamento para o anunciado e esperado Macintosh, presentado o 24 de xaneiro de 1984. Cos seus iconos, menús de baixada ventás e o popular dispositivo de sinalamento mouse, o equipo Macintosh estableceu un novo estándar na facilidade de uso docomputador persoal e continúa séndoo ata a data.

b) Resultados comerciais de cada unha
Estudios 2010: En cuestión de ventas Microsoft segue superando a Apple. No último trimestre, Microsoft informou de que ingresara 14,5 mil millóns de dólares en comparación cos 13,5 mil millóns de dólares de Apple.
Apple, último cuatrimestre de 2010
* Vendéronse 3.89 millóns de ordenadores Mac, o que equivale a un incremento do 27% a comparación do ano pasado
* Vendéronse 9.09 millóns de unidades do iPod (en todas as súas versións). Isto significou un decaemento nas ventas equivalentes a un 11% comparado co ano anterior.
* Lográronse colocar 14.1 millóns de unidades del iPhone, é dicir, un incremento do 91% a comparación do ano anterior. Apple vendeu cerca de 156,000 unidades diarias do iPhone durante o trimestre.
* Vendéronse 4.19 millóns de unidades do iPad, unha cifra por demais impresionante, tomando en conta que os analistas financeiros crían que Apple lograría vender sólo 5 millóns no que restaba do 2010. Isto significa que Apple está a punto de chegar á marca dos 8 o 9 millóns de unidades do iPad vendidas dende Abril.
Os ingresos totais durante este trimestre, sobrepasaron os 20,340 millóns de Dólares.

2. A estratexia publicitaria
a) Campañas publicitarias e valores asociados a cada unha
A misión corporativa de Microsoft é habilitar ás persoas e ás empresas ao redor domundo para que podan desarrollar o seu máximo potencial. A capacidade para transmitir a nosa misión depende das persoas creativas e intelixentes que comparten estos valores:
• Actuamos con integridade e honestidade.
• Apasiónanos os nosos clientes e socios, e tamén a tecnoloxía.
• Somos sinceros e respectuosos coas persoas.
• Desexamos emprender novos desafíos e logralos.
• Somos autocríticos, inquisitivos e comprometémonos coa excelencia e o progreso persoal.
• Somos responsables cos nosos compromisos, os resultados e a calidade fronte aos clientes, os accionistas, os socios e os traballadores.

Apple Corp.
Apple Computer comprometeuse a protexer o medio ambente, a saúde e seguridade dos nosos traballadores, clientes e as comunidades globais nos que operamos. Recoñecemos que mediante a integración de medio ambiente, a saúde e as prácticas de xestión de seguridade en todos os aspectos do noso negocio, podemos ofrecer produtos tecnoloxicamente innovadores e servizos, mentras que a conservación e mellora dos recursos para as xeracións futuras.
Apple esfórzase por lograr a mellora continua no noso medio ambiente, a saúde e os sistemas de xestión de seguridade e da calidade ambiental dos nosos produtos, procesos e servizos.
Facer unha contribución mundial fabricando ferramentas que favorezan ao avance da humanidade.
Apple ten o compromiso de proporcionar a mellor experiencia de informática persoal a estudantes, profesores, profesionais creativos e usuarios ao redor do mundo a través das súas innovadoras solucións de hardware, software, e Internet.

http://www.youtube.com/watch?v=7SiBBi35zKY&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=l2-UuIEOcss&feature=player_embedded

0 comentarios:

Publicar un comentario